Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 10:15:53 +0300

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/06529 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Suur-Sõjamäe tn 16, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Suur-Sõjamäe 
tn 16, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Suur-Sõjamäe tn 16// 
Suur-Sõjamäe tänav T12// T4, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Suur-Sõjamäe tn 16// Suur-Sõjamäe tänav T12// Valukoja tänav T2, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Valukoja tänav T2// T5, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Suur-Sõjamäe tn 16// Suur-Sõjamäe tänav T12// 
T4// Valukoja tänav T2, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, 
Suur-Sõjamäe tn 16 (Tööstus- ja büroohoone, Piirdeaed, Avalikult kasutatav 
sõidutee, Avalikult kasutatav kõnnitee, Sademeveekanalisatsioonitorustik, 
Side-kaablikanalisatsioon, Elektriautode laadimistaristu) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ülesanne täitmiseks 16.07.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27047446>  (menetlus nr: 
433656), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister